ONZE CONCERTEN & ANDERE ACTIVITEITEN
15735_GsH-Logo_80_jaar_vrijheid_RGB.png

26 oktober 2024

80 jaar vrijheid

In oktober 2024 is het precies 80 jaar geleden dat ’s-Hertogenbosch is bevrijd. Van zaterdag 19 tot en met maandag 28 oktober 2024 staat ’s-Hertogenbosch hierbij stil. Op zaterdag 26 oktober 2024 zullen wij tijdens een programmaonderdeel van de gemeente 's-Hertogenbosch een drietal liederen ten gehore brengen. Dit is een bijeenkomst die alleen toegankelijk is  voor genodidigden.

25 september 2024

Open repetitie

Nieuwsgierig hoe het is om te zingen in een koor? Kom naar onze open repetitie! De deuren van ons repetitielokaal staan dan wagenwijd open om jou een indruk te geven van onze club, de samenstelling van ons koor en de manier waarop we repeteren. Kom kijken en als je wilt, zing je meteen een stukje mee!

Locatie: Wijkgebouw De Slinger

Aanvang: 20.00 uur

Toegang: gratis

22 september 2024

Viering Sint Cornelius in Bokhoven

Op zondag 22 september treden wij in Bokhoven op tijdens een eucharistieviering die in het teken staat van Sint Cornelius. Sint Cornelius is de bescherm­heilige van de boeren en het rundvee maar wordt ook aangeroepen bij epilepsie, kramp, zenuw- en oorkwalen. In de maand september zijn alle zondags­vieringen in Bokhoven aan hem gewijd. De vieringen starten om om 11.15 uur en vinden plaats in de openlucht in de boomgaard achter de Bokhovense kerk. Mocht het slecht weer zijn, dan kun je naar ons luisteren in de kerk van Bokhoven. Iedereen is van harte welkom om deze eucharistieviering bij te wonen.

Locatie: Kerk Heilige Antonius Abt, Graaf Engelbertstraat 2, 5221 BV Bokhoven

Aanvang: 11.15 uur