DRAAG JIJ
ONS KOOR
EEN WARM HART TOE?

Steun ons via de Stichting vrienden

Om nu en in de toekomst hoogwaardige concerten te kunnen blijven geven, kunnen wij je steun goed gebruiken. Als jij koorzang in het algemeen of het Koninklijk 's-Hertogenbosch Mannenkoor in het bijzonder een warm hart toedraagt nodigen we je van harte uit om donateur te worden van de Stichting Vrienden van het Koninklijk 's-Hertogenbosch Mannenkoor. â€‹

De stichting Vrienden van het Koninklijk 's-Hertogenbosch Mannenkoor is in 2002 opgericht. De stichting verleent morele en financiële steun aan ons koor om een belangrijk stuk Bosch cultuurgoed veilig te stellen.

Persoonlijk
lidmaatschap

Het persoonlijk lidmaatschap, een vriend(in) van het koor, van tenminste € 50,- heeft de volgende privileges:

​toezending van Vocaliteiten (het koorblad) 4 maal per jaar

1 gratis gereserveerde plaats voor het jaar concert.

het recht om kaarten te reserveren voor concerten

krijgt uitnodiging voor een openbare repetitie

Het bedrijfslidmaatschap, een bedrijfsdonateur van tenminste € 150,- heeft de volgende privileges:

2 (gereserveerde) plaatsen voor het jaar concert

naamsvermelding in het programmaboekje

een uitgave van Vocaliteiten (nieuwsbrief) 4 maal per jaar

link op de website van het koor.