Foto Repertoir.png
WAT ZINGEN
WIJ?

Variatie

Van klassieke composities tot eigentijdse arrangementen, ons mannenkoor omarmt een breed scala aan muzikale stijlen. Tot ons repertoire behoren klassiekers als het krachtige 'Pronte Abbiamo" van Rossini tot en met het ingetogen 'Tebe Poem" van Bortniansky. En meer recente bewerkingen die we ten gehore brengen zijn 'Halleluja' van Cohen en ' La ballade des gens heureux' van Lenorman.

Programma

Op het programma van het Koninklijk 's-Hertogenbosch Mannenkoor staan werken van o.a.: Andriessen, Badings, Bartók, Beethoven, Van den Booren, Britten, Diepenbrock, Van den Doo, Haydn, Janacek, Kodály, Liszt, Martinú, Mozart, Peeters, Poulenc, Schumann en Weill.

Opnames

Om een indruk te geven van het werk van ons koor, kunt u een aantal opnames beluisteren:

Sunset PoemA.Troyte/D.Thomas
Die NachtFranz Schubert